صفحه اصلی / سوالات متداول

سوالات متداول

بله با توجه به قبول سیاست ها و شرایط شرکت امکان همکاری با کلیه تولید کنندگان و فروشندگان امکان پذیر می باشد.

خیر، شما میتوانید با وارد شدن به سایت یک کالا را به سبد خرید اضافه نموده، و مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. اما با عضویت در فارمر شاپ می‌توانید: – برای دفعات بعدی سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید بدون ثبت اطلاعات فردی – از سوابق خرید و فعالیت‌های خود با خبر شوید و در جریان فروش‌های ویژه قرار خواهید گرفت.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری از ساعت 15 تا 8 صبح روز بعد ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات انجام خواهد شد.

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش (تکمیل مشخصات فردی)، مشخصات تحویل گیرنده کالا را وارد نمایید.

بله در بخش تکمیل اطلاعات فردی ، در قسمت توضیحات می‌توانید برای خرید سازمانی یا شرکتی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده ، توضیحات لازم را اعلام نمایید.

بله شما میتوانید با هر کارت عضو شتاب که دارای رمز دوم باشد پرداخت را انجام دهیذ.

فارمر شاپ با ارسال پیامک‏ و همینطور ارسال تیکت و ثبت در پیشخوان کاربری شما ، کد پیگیری محصول را به شما اعلام می‏‌ نماید تا براحتی مراحل ارسال را دنبال نمایید.

خیر ، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فارمر شاپ با وضعیت موجود مشخص شده‌‏اند.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت نهایی، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش ، کارشناسان فروش جهت تایید و نحوه ارسال با شما تماس خواهند گرفت.

بله، در سفارشات تلفنی پس از دریافت درخواست شما و واریز وجه به حساب شرکت، کالای شما ارسال خواهد گردید.

کارشناسان بخش فروش تمام تلاش خود را نموده اند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر محصول را در سایت بصورت واضح گذاشته باشند با این وجود مشتاقانه پاسخگوی سئوالات و مشاوره به شما هستند  و شما میتوانید با ایجاد تیکت سوالات و مشکلات خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت نمایید.

گاهی به دلایل مختلف مانند عدم واردات و یا فروش بالای خارج از انتظار ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال فارمر شاپ تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت عرضه شوند.

کالاهایی با وضعیت “موجود” در انبار موجود و قابل سفارش هستند اما بندرت این اتفاق امکان پذیر میباشد ولی کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و جهت تعویض و یا برگشت پول هماهنگی های لازم را بعمل خواهند آورد.


قطعا کلیه کالاهای عرضه شده پلمپ می باشد و به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (Fake)  عرضه نمی‌‏گردد.اما ممکن است تصاویره محصول با آنچه که ارسال میشود به دلایلی نظیر تغییر طرح از سوی تولید کننده و … متفاوت باشد که به اطلاع خریدار خواهد رسید.

خیر، بطور کلی محدودیتی برای سفارش تعداد یک کالا وجود ندارد، مگر اینکه فروش یک کالای خاص بصورت محدود تعریف شود.

شما می توانید در خریدهای آنلاین به صورت آنلاین و در خریدهای تلفنی با همراه بانک، خودپرداز و یا اینترنت پرداخت خود را انجام دهید. همگی کاربران فارمر شاپ می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم در فارمر شاپ ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت فارمر شاپ برای همه کاربران جهت خریدهای تلفنی وجود دارد.

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را پرداخت نمایید.

در صورتی که آدرس تحویل درخواست شما شهر مشهد و مخدوده 20 کیلومتری آن باشد مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش در محل به صورت نقدی پرداخت نمایند.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

خیر ، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فارمر شاپ بلکه برای هرگونه پرداخت اینترنتی جهت اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

الف – در ابتدای آدرس سایت https وجود داشته باشد.

ب – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

ج – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

در سراسر کشور سفارش‌‏ها با پست سفارشی، اتوبوس و باربری ارسال می گردد. برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه‏ روش‌های ارسال کالا مراجعه کنید.

هزینه‏ ارسال کالا بسته به میزان مسافت و وزن محموله ارسالی مشخص میگردد.

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از مشهد ، پس از تحویل به پست، اتوبوس و باربری بر اساس محدوده جغرافیایی از یک روز تا پنج روز متغیر می باشد و زمان دقیق برای آن نمی شود تعریف کرد.

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه ارسال متفاوت می باشد. در شهر مشهد بیشتر سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا ساعت 12 ثبت شوند، در همان روز امکان تحویل دارند. در مورد شهر های دیگر استان نیز برای سفارش‌هایی که تا ساعت 14 روزهای کاری ثبت می‌شوند، امکان تحویل در 48 ساعت بعد وجود دارد و در سایر شهرهای کشور بسته به مکان بین یک تا پنج روز طول خواهد کشید.

از آنجا که فارمر شاپ یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل امکان‌پذیر نمیباشد. مگر در سطح سفارشات کارتنی و با هماهنگی قبلی

همه سفارش‌‏هایی که قبل از ساعت یک بعد از ظهر انجام شود پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی میگردند.

بله، پس از ارسال محصول، کد پیگیری برای شما فرستاده خواهد شد و شما برای رهگیری سفارشات خود می‏‌توانید شماره 20 رقمی مرسوله خود را در آدرس  http://newtracking.post.ir  وارد کنید .

چنانچه مغایرتی در نام و اطلاعات محصول سفارشی ( به غیر از تصویر که بنا به دلایلی ممکن است متفاوت باشد ) با آن چه دریافت نموده اید ، وجود داشت کافیست با بخش فروش تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت رفع گردد.

با بخش فروش تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام فرمایید و یا تصویری از ایراد محصول را بر روی تلگرام و یا واتس اپ شرکت ارسال بفرمایید تا همکاران در اسرع وقت پیگیری نمایید.

امکان قرار گرفتن یک یا چند کالا در طرح فروش ویژه بسته به زمان و شرایط خاصی می باشد و شما می توانید با عضویت در خبرنامه و کانال تلگرام شرکت از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوید.

بله مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت . مگر آن که موجودی کالا یا زمان تخفیف به پایان رسیده باشد.

خیر، ما براساس خرید، قیمت گذاری میکنیم و ممکن هست در دو خرید یک محصول، شما با دو قیمت متفاوت روبرو شوید و همچنین در اواخر فصل با کاهش قیمت ها مواجه شوید.

بله قطعا شما می‏‌توانید با خریدهای بالا و کارتنی از تخفیفات درصدی بالا بهره‌مند شوید.

سیاست قیمت‏ گذاری در سایت فارمر شاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در فارمر شاپ کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از فارمر شاپ برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در فارمر شاپ قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. سیاست قیمت‌ گذاری در فارمر شاپ منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

بله با عضویت در سایت و بخش پشتیبانی دیگر در هر خرید جدید نیازی به ثیت دوباره اطلاعات نخواهید داشت.

بله ,  بعد از ورود به حساب کاربری خود از طریق بخش پروفایل حرفه ای سایت به بسیاری از موارد مربوط به خود نظیر سفارشات , نظرات , علاقه مندیها و غیره دسترسی خواهید داشت.

علاوه بر سابقه چندین ساله شرکت کشاورزی و دامپروری سرافراز هزار مسجد ، وجود آدرس ثابت و شماره تماس ثابت و مهمتر دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

error: Content is protected !!

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

کانال تلگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

پیج اینستاگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها